Kapelusze a la Francja-Elegancja :)


Kapelusze były, są i będą zawsze w modzie. Nosili je Hanka Bielicka, Marlon Brando czy Frank Sinatra. Nie wyobrażamy sobie bez niego sympatycznego awanturnika Indiana Jones'a. A charakterystyczny kapelusik Michaela Jackson'a? Dlatego na dzisiejszych zajęciach wykonywaliśmy, każdy według własnego projektu, oryginalne nakrycia głowy, które mogą nam się przydać podczas tych upalnych wakacji. Niektóre z nich już zostały przetestowane podczas zabawy "pod chmurką". 

 

Próba generalna :)
Gdybym miał jedenaście kapeluszy,
pierwszy schowałbym w szafie, żeby się nie kurzył.
Drugi nadałbym przez pocztę w postaci paczki.
Trzeci byłby na drobnostki i drobiażdżki.

Czwartego używałbym wyłącznie do sztuk magicznych et cetera
Piąty zamiast klosza, do przykrywania sera.

Szósty kapelusz – dla Jadwisi.
Siódmy bym powiesił. Niech wisi.

Ósmy przerobiłbym na nastrojowy abażurek.
W dziewiątym hodowałbym jeża lub coś z zoologii w ogóle.

Co do dziesiątego, to jeszcze nie mam pomysłu:
A jedenasty kapelusz porwałby mi wiatr nad Wisłą.

(...)
K.I.Gałczyński

Tytus de ZOO też lubi kapelusze :)
 
Kapelusiki a la Francja-Elegancja
Kapelusz kowbojski a la Gary Cooper
 Fot.Tytusa de ZOO:
H.J.Chmielewski, Tytus,Romek i Atomek,księga VIII, Prószyński Media
 H.J.Chmielewski, Tytus,Romek i Atomek,księga IX, Prószyński Media
 

Komentarze

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdania, że w sumie kapelusze od zawsze były modne i chyba przechodzą teraz renesans. Jak zresztą napisano w http://bronsy.pl/stylowe-kapelusze-czyli-powrot-do-dawnej-mody/ to w sumie stylowe kapelusze są teraz bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja lubię bardzo eleganckie kapelusze i fajnie, że dzieci uczą się je robić oraz nosić. Jak dla mnie również świetne są kapelusze toczki https://hatfactory.pl/toczki-filcowe/69-1258-kapelusz-toczek-elzbieta.html i ja je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz


Archiwum postów

Pokaż więcej
Copyright © Szesnastka