Jak daleko sięgam pamięcią – zawsze malowałam, rysowałam ... 

Barbara Sitek, wernisaż wystawy "Mój drugi świat"
 Jestem z zawodu nauczycielem matematyki.
Rodzina, praca w szkole podstawowej, a później w szkole średniej
z przygotowywaniem uczniów do matury z matematyki ograniczała mój "czas wolny", który mogłabym poświęcić na hobby.

 
  Obecnie jestem na emeryturze i mogę wrócić do mojej pasji, rozwijać i doskonalić technikę malowania.

Barbara Sitek należy do Siemianowickiej Grupy Plastycznej "Spichlerz'86". Od 1 marca 2012 r. jest członkiem – założycielem
Chorzowskiej Grupy Plastycznej „Krajcok’12”. 
Od września 2012 r. uczęszcza na zajęcia z rysunku i malarstwa prowadzone w MDK Batory w Chorzowie Batorym przez słynnego malarza Piotra Naliwajko.

 Otwarciu wystawy towarzyszył 
Koncert muzyczny na zakończenie Karnawału 2013
Wystąpił duet klarnetowy w składzie:
Maksymilian Gruchlik i Łukasz Morawski


Komentarze

Prześlij komentarz


Archiwum postów

Pokaż więcej
Copyright © Szesnastka