Joanna Łącka, malarka, poetka, rzeźbiarka...
Mieszkam w Siemianowicach Śląskich gdzie pracuję, spotykam się z przyjaciółmi i spełniam angażując w różnego rodzaju formy spędzania wolnego czasu. Rysowałam od zawsze, ale raczej do użytku domowego i dopiero w 2001 roku moje prace zostały pokazane szerszej publiczności. Od tej pory, oprócz suchych pasteli, od których zaczynałam, towarzyszą mi olej, akwarela, tusz, ołówek…
Wieczór poetycki i wernisaż wystawy Moje różności
 
 Kwartet smyczkowy
z Państwowego Liceum Ogólnokształcącego
im. Karola Szymanowskiego
w Katowicach

  
Prace wykonane techniką decupache

Komentarze

  1. Bardzo, bardzo się ucieszyłam, kiedy przeczytałam Twój wpis :) Zaglądam do Ciebie często, ale chyba wyjeżdżałaś, bo coś mało byłaś na blogu? Dobrze, że już jesteś - brakowało mi Ciebie. Pozdrawiam najgoręcej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe prace, fajna impreza. Ja również się cieszę, że się odzywasz. Pozdrawiam z Nieporętu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz


Archiwum postów

Pokaż więcej
Copyright © Szesnastka