Agnieszka Orawska. Rocznik 1983.

Urodziłam się w Cieszynie. Jestem absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Śląskim. W poszukiwaniu swojego miejsca, między słowami, obrysowuję pamięć i tworzę szkicownik mentalny, ukrytą mapę impresji. Rysowanie towarzyszy mi od dziecka. Jest moją grafitową porą roku, przez którą odmieniam fragmenty rzeczywistości, małe ironie i dramaty. W tej deklinacji ołówek jest perspektywą, a ciemna kreska horyzontem, za którym słowa tracą dźwięki i stają się obrazem. 

Zdjęcie: ze zbiorów własnych Agnieszki Orawskiej
  





 Zapraszamy do galerii Szesnastka
  

Komentarze

  1. Piękne, ale trochę smutne..., a może to nostalgia a nie smutek? A może coś zupełnie innego? W każdym razie pasuje do dzisiejszej aury... i czasem... trochę do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne intrygujące obrazy. Z przyjemnością zaglądam do Was Asiu. Zawsze coś ciekawego tu zobaczę. Pozdrawiam szesnastkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają prace Agnieszki. Pozdrawiam wiosennie mimo zimowej aury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam u dziewczyn, u Ciebie też jestem :-) Trzymaj się ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia poranne. Znowu nici z trawki :/ ale 2 okna zaliczone + drzwi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, smutne, nastrojowe, a przy tym hipnotyzujące. Czasem wpatruję się w te twarze i nie mogę oderwać od nich oczu... czar jakiś rzucają, czy co? Hmmm...
    Pozdrawiam W S Z Y S T K I C H bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To pewnie mnie też :))) Dzięki :D
    Przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog... Cóż piękne obrazy... Widać, że malowała ja utalentowana osoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obrazy. Bardzo nam się podobają.

    Uczniowie

    :-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowna nauczycielka j. polskiego obrazy przepiękne :-)

      Usuń
  10. Piękne....takie "mroczne" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne obrazy, które prezentują ten dogłębny smutek. Lubię czasem widzieć coś zewnętrznie smutnego, gdy ja wewnątrz jestem smutna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz


Archiwum postów

Pokaż więcej
Copyright © Szesnastka