Zachwyty natury Katarzyny Świackiej

Kilka słów o sobie...

Urodziłam się w Katowicach.
Od dziecka wykazywałam zamiłowanie do malarstwa i, z tego co rodzice mówią, talentu w tym kierunku. Moja babcia od strony ojca była znaną artystką. Jeżeli jest to dziedziczne to na pewno ona w dużej mierze się do tego genetycznie przyczyniła.

 Pierwszy obraz farbami olejnymi na płótnie namalowałam
w wieku 17 lat. W wieku 19 lat zaczęłam uczęszczać na kusy rysunku polskiego prowadzone przez profesorów ASP .

 
Katarzyna Świacka z panią Ireną - współorganizatorką wystawy
 Życie jednak pokierowało mnie tak, iż ukończyłam studia ekonomiczne. Nigdy jednak nie rozstawałam się z malarstwem, zawsze czułam potrzebę malowania, szczególnie tego co mnie zachwycało i ujmowało. 

Otwarciu wystawy towarzyszył koncert na klarnet i fortepian
w wykonaniu Kai Dubiel i Joanny Kubas.


Na chwilę obecną czuję potrzebę przedstawiania piękna natury, która mnie zachwyca, inspiruje, wprawia w podziw, a czasami przeraża.

Wystawę można oglądać do 19 września.
Zapraszamy
 

Komentarze


Archiwum postów

Pokaż więcej
Copyright © Szesnastka